Dreher Sörgyárak

Helpdesk munkatárs - IT

Érdekel az informatika és szívesen segítesz másoknak az IT problémák megoldásában? Nemrég végeztél az egyetemen és szeretnéd kipróbálni magad vállalati környezetben? Akkor Téged keresünk! Gyere hozzánk IT Helpdesk munkatársnak és egy fiatalos csapat tagjaként fejlesztheted eddigi tudásod!

Főbb feladatok

  • A beérkező informatikai jellegű problémák telefonos vagy helyszíni megoldása, illetve azok továbbítása belső vagy külső szakértőkhöz
  • PC-k, irodai informatikai eszközök telepítése, mozgatása, karbantartása
  • Desktop operációs rendszerek és alkalmazások telepítése, technikai támogatása
  • Tárgyalókban található technikai berendezések működésének biztosítása
  • Helpdesk rendszer használata a feladatok, munkalapok rögzítésére, adminisztrálására
  • Jogosultságok, IT eszközök adminisztrációja
  • Együttműködés az európai Helpdesk csapattal

Munkakör betöltésének feltételei

  • Hálózati-, Windows- és Hardware alapismeretek
  • Magas szintű MS Office felhasználói ismeretek - Outlook, Excel, Word, PowerPoint
  • Legalább folyamatban lévő főiskolai vagy egyetemi informatikai végzettség
  • B kategóriás jogosítvány
  • Jó kommunikációs, konfliktuskezelő és problémamegoldó készség
  • Proaktívitás, önállóság
  • Alapszintű angol nyelvtudás, főleg írásban

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Pályakezdők, frissdiplomások jelentkezését várjuk!

Amit nyújtani tudunk

  • Versenyképes bérezés, béren kívüli juttatások
  • Multinacionális környezet
  • Modern munkakörülmények
  • Jövőbeli képzési lehetőségek
  • Tanulási lehetőség, támogató környezet

Állás adatai

Állás azonosító: 771
Pozíció pontos megnevezés: Helpdesk munkatárs - IT
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: IT, telekommunikáció
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Helpdesk munkatárs - IT